امواج مغزی مدیتیشن

مزیت های لوله پلی اتیلن (PE ) چیست؟
ژوئن 16, 2020
بهترین صندلی اداری مدرن گلدسیت
جولای 14, 2020

امواج مغزی مدیتیشن

مراقبه-امواج مغزی مدیتیشن

مدیتیشن

امواج مغزی مدیتیشن

 

برای شما دوستان عزیز ۵ تا از امواج مغزی subliminal massege را آماده کرده ایم، تا بتوانید با تکنولوژی جدیدی که حدودا ۴ سال اختراع شده است  و به عنوان محصول توسط شرکت های بزرگ عرضه شده است.

  • نام امواج مغزی: مدیتیشن
  •  اثرات این مجموعه امواج: تجربه آرامش-دسترسی به عمیق ترین سطوح تفکر-گسترش عمق بینش-کاهش استرس و اضطراب-ایجاد یک ارتباط معنوی سالم
  •  سطح کیفی: متوسط- قوی- بسیار قوی
  •  حوزه: خود هیپنوتیزم-هیپنوتراپی
  •  تعداد لایه ها: دو لایه
  •  دوره ی تکمیلی شنیداری: آزاد (فقط موج شماره ی ۳ باید به مدت ۱۲ روز گوش داده شود)
  •  تعداد فایل ها: ۵ فایل
  •  زبان گوینده برای عبارات تاکیدی: انگلیسی (این مسئله از تاثیرات ناخودآگاه کم نخواهد کرد)
  •  علت ساخت: شبیه سازی ذهنی- پروگرمینگ ضمیر ناخودآگاه
  •  حداکثر استفاده از امواج: حد اکثر دو مرتبه در روز

بیشتر بخوانید:  قانون جذب و محصول

 

مدیتیشن چیست؟ گاهی اوقات ذهن شما خسته و پر از افکار پیچیده است و شما نیاز به یک استراحت عمیق دارید. این در حالی است که شما از دریا یا جنگل خیلی دور باشید. اما با پیشرفت علم و دانش شما میتوانید آرامش را به منزل خودتان بیاورید و شبیه سازس های ذهنی در مدت زمان کوتاه انجام دهید، درون‌پویی یا مراقبه به طور کلی فنون تسلط بر ذهن است. به گفته معتقدان این روش، هدف مراقبه تربیت و کنترل ذهن توسط تکنیک‌های درون‌نگرانه برای رسیدن به شادی آگاهی و آرامشی عمیق و طولانی و غیر وابسته به غیر است.

استفاده از یوگا، ذن، مدیتیشن تجربه ی لذت آرامش در اعماق تفکرتان است، یادتان باشد این ماهیت تکنیک ها فقط در سطوحی از عمق در درون شخص رخ می دهد و اساسا مدیتیشن یک نوع تفکر محسوب می شود. شما در عرض چند دقیقه احساس می کنید تنش عصیانیت نگرانی های ذهنی، استرس و ترس را کمرنگ می کند و به سطح آرامش پایدار خواهید رسید. عموما مدیتیشن باعث ایجاد یک تفکر فوق العاده در ذهن و حالت آماده باش در جسم می شود در پایان امواج شما با طراوت، تغذیه و احیاء در ذهن و جسم می کنید در ۸۷ درصد از تحقیقات انجام شده نشان داده شده است که شنونده های این امواج وارد حلت تتا می شوند.

 

مراقبه-امواج مغزی مدیتیشن

تاثیرات امواج مغزی مدیتیشن

 

  • شفافیت بینش
  • تجربه ی تفکر در حالت تتا
  • تقویت یادگیری در حالت تتا
  • احساس و درک عظمت جهان هستی
  • تجربه ی رفاه در سطحی بزرگتر
  • وضوح وشفافیت عظیم

 

محققان به این نتیجه رسیده‌اند كه مراقبه سطح هورمون استرس را پایین می‌آورد و در نتیجه به سلامت سیستم ایمنی بدن كمك می‌كند. در حقیقت نشان داده شده كه مراقبه با كاهش سطح هورمونهایی مانند “epinephrine” مقدار كلسترول را در خون كاهش می‌دهد و به باز ماندن شریانها كمك می‌نماید. بعلاوه، مطالعات انجام گرفته با نوار مغزی electroencephalogram  روی مغز كسانی كه مدیتیشن می‌كنند، نشان داده که این تکنیک شدت امواج آلفا را که بیانگر “حالت آرامش و پذیرش” می باشند را به سطحی حتی بالاتر از زمان خواب افزایش میدهد. در كسانی كه مدیتیشن می‌كنند همچنین, بهبود جریان گردش خون كه از عروق محافظت می‌كند، كاهش سطح اسید لاكتیك خون كه با کاهش اضطراب مرتبط است و كاهش ضربان قلب كه با کاهش نیاز برای پمپاژ، به قلب فرصتی برای استراحت می دهد نیز دیده میگردد. اثر دیگر مدیتیشن, تنفس آرام است كه در نتیجه آن بدن اكسیژن كمتری مصرف می‌كند.

محمدعلی منصوری فر
محمدعلی منصوری فر
از سال 88 در زمینه ی موفقیت های مالی و زندگی فعالیت می کنم. در حال حاضر مدیریت تیم رازهای موفقیت رو بر عهده دارم و سعی می کنم هر روز مقالات و تجربیاتم رو در حوزه ی موفقیت با شما به اشتراک بگذارم.

هیچ نظری وجود ندارد